原帖由 E.T 于 2006-1-10 07:42 发表" j, m; \3 t6 d
今天终于完成一心愿!!我被Harry Ainlay High School录取拉!!哈哈............... H V& ~1 T& t; q6 l# ?0 t# Q$ w- b Z0 E
请问有在这所学校上高中的人吗?!!!认识认识'''''''还想问:有在埃德蒙顿上高中的杭州人吗?!!!!
& ?" b0 R Z7 G
you don't need to be 录取??!?!?!?!!?!? ; {" u) F' H' ]' E: I) TI am at Avalon school so when I'm grade10 I will go to Harry Ainlay High School. with out need to be 录取